شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
رپ :قلب کرایه ای از محمد نعمتی ( <-PostCategory-> )

 

قلب کرایه ای

کم کم عاشق شدم من ساده لو                نمی دونستم می ری از کنار من تو

قلب تو میدادی کرایه پس تو                 دوستم نداشتی رو شد دست تو

تو راضی کردی قلبمو                       که واسه تو بمونه از تو بخونه

اما بدون بازیچه دست تو  دل من نبود      گفتن دوستت دارم از ته دلت نبود

حالا بود و نبودت واسم فرقی نداره        فکر کردی از آسمون واست عشق میباره

میباره اشک از چشمات دوباره              ولی بدون با رفتنم دیگه فایده نداره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,ساعت 17:35 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 17:35" > رپ :قلب کرایه ای از محمد نعمتی